Promo piksle -Najpopularniji promotivni proizvod
Promo piksle su jedan od najstarijih reklamnih proizvoda.
Dok su jednostavni, primitivni oblici postojali davno pre 19. veka, početkom 20. njihov dizajn je dobio estetsku komponentu. Samim tim i komercijalnu upotrebu.
Verovali ili ne, za popularnost pepeljara kao promotivnog materijala zaslužne su pripadadnice lepšeg pola. Kako je početkom 1900-ih sve više žena počelo da puši, pepeljare su poprimile umetnički oblik. Razlog za to leži u činjenici da mnoge od njih nisu želele da koriste tadašnje pepeljare, jer su važile isključivo za muški predmet.
Da bi privukli žensku populaciju proizvođači su počeli svoje pepeljare da oslikavaju različitim motivima, pretvarajući ih u otmene predmete. I dok su jedne prikazivale pastirske scene devojaka, druge su, pak, privlačile pažnju živopisnim pejzažima. Pojedine su predstavljale vrlo luksuzne modele od livenog gvožđa sa porcelanskim ili keramičkim poslužavnicima, a bile su ukrašene damama u elegantnim haljinama. S obzirom da su pokazivale moderni život tog vremena, neretko su poklanjane, pa možemo slobodno da kažemo da su one podstakle današnje brendiranje poklona.
Zašto su promo piksle najpopularniji promotivni materijal otkriva vam u ovom blogu Kairos Birooprema.
Pepeljare su neophodne u svakom prostoru
Iako pušenje spada u bolest zavisnosti i svi smo svesni opasnih posledica koje donosi, broj pušača iz godine u godinu se povećava. Prema podacima Svetske zdravstvene organizacije u svetu ima oko 1,1 milijardi redovnih pušača. Od toga blizu 40 odsto su muškarci, 30 odsto čine žene, dok je 10 odsto mladih, uzrasta od 13 do 15 godina.
Nažalost, nepovoljna statistika vlada i u našoj zemlji. Naime, Srbija se nalazi na drugom mestu po broju pušača u Evropi, čak 66 odsto našeg stanovništva su aktivni pušači koji svakog dana popuše 73 miliona cigareta.
Imajući u vidu ove podatke ne čudi što su pepeljare, baš kao i brendirani upaljači, široko raspotranjen reklamni materijal u modernom dobu.
Promo piksle nisu namenjene samo za pušače!
Ako ste vlasnik ili radite u kafiću, pabu, hotelu dobro znate koliko je važno imati pepeljaru. Opušak i pepeo ne samo da prostor čine zagušljivim, već i prljavim i nehigijenskim. Stoga je neophodna piksla za gašenje cigareta.
Međutim, pepeljare nisu samo reklamni materijal za restorane i druge ugostiteljske objekte. Srećemo ih u svakom domu, pa i u kompanijama, tj. prostorijama koje su namenjene za pušenje. Nije redak slučaj da se nađu i na stolovima nepušača, jer su odlučna zamena za velike kante za smeće. Posebno kada nemate vremena da ustajete sa radnog mesta kako biste bacilli papirić, otpatke nakon rezanja drvene olovke isl.
Promo piksle prenose jasnu poruku
Personalizovane pepeljare su efikasan metod za prenošenje poruke vašeg brenda. Izrađene su od vatrootpornih materijala, kao što su keramika, staklo, porcelan, a u poslednje vreme i silikon. Zahvaljujući visokokvalitetnom materijalu ne samo da ih krasi atraktivni izgled, već je omogućena jasna vidljivost i postojanost vaše reklame. Tako da ne morate brinuti da li će logo i slogan, kojim želite da skrenete pažnju ciljnom tržištu, izbledeti nakon pranja.
Dodatna prednost jeste niska nabavna vrednost. Što znači da su piksle promotivni materijal u okviru budžeta svake kompanije, uključujući i tek osnovane.
Veliki izbor pepeljara za brendiranje možete pronaći u bogatoj ponudi reklamnog materijala kompanije Kairos Birooprema.